6. 4. 2017
DIRECT pojišťovna uzavřela další strategické partnerství – tentokrát s MONETA Money Bank. Společně na trh přinášejí havarijní pojištění a povinné ručení, se kterými jejich klienti dosáhnou na aktuálně nejvyšší limity na trhu (250 milionů korun), získají ojedinělou ochranu dětí při smrti obou rodičů ve vozidle a mohou si sami nastavit limit havarijního pojištění (běžně se pojišťuje na hodnotu vozidla). Pojišťovna věří, že jí to pomůže k dalšímu růstu. Jen za loňský rok získala 90 tisíc nových klientů. Aktuálně jich přibývá 12 tisíc měsíčně. Její předepsané pojistné vzrostlo meziročně o více než 33 %.
Klienti největší pojišťovny na trhu vlastněné českým kapitálem (z hlediska velikosti portfolia a předepsaného pojistného) si tak budou moci sjednat povinné ručení na základě svých individuálních potřeb. Využít lze nadstandardních podpor asistenčních služeb, připojištění zavazadel, úrazového pojištění celé posádky nebo třeba krytí rizik pro případ odcizení, vandalismu, přírodních nebezpečí a poškození auta zvířaty. Součástí povinného ručení může být také asistence pro řidiče, náhradní vůz, ubytování či doprava z místa nehody. Ale i ti, kteří preferují nízké pojistné, ocení mimořádně vysoké krytí škod, a to až do výše 250 milionů korun.
Ojedinělou službou je možnost ochránit v případě pojistné události celou rodinu a postarat se o její pohodlí. Krom větší podpory asistenčních služeb, pojištění zavazadel a náhradního vozu lze získat i úrazové pojištění celé posádky a v případě smrti obou rodičů ve vozidle plnění pro děti ve výši 5 milionů korun.
Stejnou flexibilitu při výběru rizik jako povinné ručení nabízí havarijní pojištění, což na trhu není běžné. Obě pojistky se dají sjednat na jedné smlouvě s možností převodu bonusu, který přesahuje až 50 %. Ten lze převést i ze služebního na osobní auto. Klienti se mohou rozhodnout, zda „havarijní“ vztáhnou na celou hodnotu vozu nebo nižší limit, který je ochrání proti běžným škodám menšího rozsahu. Spoluúčast může ušetřit až 30 % z ceny pojistného.
„Strategií naší banky je nabídnout klientům na jednom místě kromě bankovních produktů i možnost, jak kvalitně a jednoduše pojistit své auto. Naše spolupráce s pojišťovnou Direct a její unikátní balíčky uspokojí i specifické nároky řidičů, kterým zároveň zůstane i možnost volit rozsah krytí a limitů,” vysvětlil Aleš Sloupenský, ředitel divize retailového bankovnictví v MONETA Money Bank.
Pavel Řehák, generální ředitel DIRECT pojišťovny: „Spolupráci s MONETA Money Bank považuji za významné strategické partnerství. Podobně vnímáme inovace a klientskou zkušenost, která musí být postavena na jednoduchosti, rychlosti a přátelskosti. Díky její široké pobočkové síti se tak naše produkty dostanou do více než 230 míst po celém Česku. Věřím, že nám to pomůže v dalším růstu.“
Příkladem tohoto přístupu je jednoduché hlášení pojistných událostí přes telefon či web a rychlý příjezd mobilního technika. Přechod od jiné pojišťovny mohou klienti vyřídit snadno. Nic nepodepisují, do tří minut jim přijde potvrzující mail, po němž dojde k aktivaci zelené karty. Oproti konkurenci vzniká u Directu vztah s klientem okamžikem zaplacení pojistného, ne tedy až zákazníkovi přijde poštou smlouva.
Společnost jen vloni získala 90 tisíc nových klientů. V současné době k ní přichází měsíčně 12 tisíc nových klientů. Její předepsané pojistné meziročně vzrostlo o více než 33 %. Velikost portfolia, tedy součet hodnoty všech aktivních smluv (roční hodnoty), již přesáhla 800 milionů a brzy dosáhne 1 miliardu.