Scania útočí na stavební segment

  • XT razí novou cestu a Scania tak dál rozšiřuje svou nabídku

  • Několik verzí R, G a P denních i spacích kabin s různými
    výškami střechy

  • Nápravy, rámy a zavěšení kol pro náročné podmínky

  • Spojkový pedál pro Scania Opticruise – možnost použití v
    případě nutnosti

  • Elektrická parkovací brzda je jedním z mnoha příkladů nových
    možností

  • Zaměření společnosti Scania na řešení na míru pro každou
    aplikaci zvyšuje provozuschopnost a ziskovost stavebních
    dopravců, kteří musí čelit náročným výzvám


Scania pokračuje v uvádění své nové, uznávané generace nákladních
vozidel – nyní nastává čas pro představení produktů a služeb se
zvláštním zaměřením na stavební vozidla. Scania posouvá své hranice
kupředu a to zejména v podobě XT – robustního designu, který zajišťuje
potřeby z hlediska vzhledu i funkce zejména těch zákazníků, kteří se
musejí vypořádat s těmi nejtěžšími nároky z hlediska provozuschopnosti,
produktivity a odolnosti.


“Scania XT je charakterizována nápadnými atributy, jako je extrémně
robustní přední část, a zároveň jasně signalizuje naše ambice pro růst ve
stavebním segmentu,” říká Anders Lampinen, produktový ředitel divize
stavebních vozidel Scania. “Před třemi či čtyřmi lety jsme zahájili
ofenzivu na evropské úrovni, kde Scania postupně získává pozici silného
hráče také ve stavebním sektoru.”

Pozice, kterou si Scania na trhu vytvořila, je počátečním bodem pro
představení stavebních vozidel v nové generaci nákladních vozů. Scania nyní
poskytuje sortiment produktů a služeb, které jsou speciálně přizpůsobeny
pro stavební dopravce – zákazníky, kteří se ve všech ohledech musí
vypořádat s těmi nejtěžšími úkoly a nejtěsnějšími finančními podmínkami.

Uvádění nové generace nákladních vozidel Scania na trh začalo na podzim
2016 v podobě řešení pro 11 aplikací pro dálkové provozy. Díky zavedení
řady Scania XT, kabin P, G a R v denní verzi, listovým pružinám a
vlastnostem, jako jsou dvojnáprava, mají nyní stavební dopravci přístup ke
všem dychtivě očekávaným konfiguracím, potřebným pro zvládání různých
výzev, kterým na denní bázi čelí.

“Jsme si vědomi toho, že o novou generaci bude velký zájem,” říká Lampinen.
“Byla dobře přijata a stavební zákazníci samozřejmě toužili po nových
denních kabinách, vice variantách motorů a typických konfiguracích 6×4 nebo
8×4, které potřebují. Scania jednoznačně upřednostňujeme úzkou spolupráci
se svými zákazníky a jejich schopnost dosáhnout zisku je pro nás vždy
prioritou.”

Scania útočí na stavební segment
Hodnocení

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *